مقاله آیا برگ انجیری گل میده
میدونستین برگ انجیری گل میده؟ نه تنها گل بلکه حتی یه میوۀ خیلی خوشمزه هم تولید میکنه. اگه میخواین در مورد این موضوع بیشتر بدونین، بدر ادامه با ما همراه باشین.

آیا برگ انجیری گل میده؟

برای جواب این سوال بهتره اسم کامل برگ انجیری رو و یکبار دیگه با همدیگه مرور کنیم.
برگ انجیری به اسم مانسترا دلیسیوزا شناخته میشه. قسمت اول اسم که به پهن بودن و بزرگی برگ‌ها اشاره میکنه اما قسمت دوم مربوط به خوشمزگی میوه‌های مانسترا هست.
قطعاً هر میوه‌ای بعد از به وجود آمدن گل توی گیاه تشکیل میشه.
پس مانسترا قابلیت گلدهی داره اما نکته اینه که برای گلدهی حتماً باید فضای خیلی خوبی رو داشته باشه که شبیه به شرایط اقلیمی خودش باشه؛ مثل گلخونه‌ای که رطوبت و نور کافی رو داره و گیاه از بستر خوبی که از لحاظ مواد غذایی غنی هست بهره‌مندی داشته باشه.
میوه برگ انجیری

آیا برگ انجیری میوه هم میده؟

بله، برگ انجیری میوه هم میده و البته یه میوه خوشمزه! گل‌های برگ انجیری با قابلیت گرده افشانی‌شون به میوه‌های بزرگ تبدیل میشن. با این حال، یادتون باشه که میوه‌های بگ انجیری اگر قبل از رسیدن کامل خورده بشن، میتونن کمی سمی و تحریک کننده باشند!

درباره نویسنده:

علیرضا عاشق گل و گیاهه. ۱۲ سالی میشه که داره توی این زمینه فعالیت می‌کنه.
چندین سال توی خونه ها و ادارات و فروشگاه‌های مختلف، مسئول مراقبت و سرکشی از گیاهان بوده. چند جا گلخونه ی خونگی احداث کرده. علیرضا چند سالی میشه که سایت باماگل رو راه انداخته تا تجربیات خودش رو در خصوص نگهداری از گیاهان آپارتمانی اینجا قرار بده.

  • علیرضا اباصلتی
  • 02/07/1402
  • 1493 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...